Jobbsökande

Ja, jag känner att det ändå börjar bli dags. Känner att det är riktigt tufft att överleva på dessa pengar, då jag kanske har en marginal på ungefär 500 kronor per månad, och nu när vintern kommer, så kommer elräkningen skjuta i höjden och det kommer bli ännu tuffare. ÄNDÅ så tar jag ut 7 dagar/vecka "/

Såå, tänkte att nu när jag lagt prinsessan för hennes förmiddagslur, så ska jag ta tag i mitt CV lite granna och finslipa lite på det. Spana runt lite på nätet efter jobb, och förhoppningsvis skicka iväg några CV'n.

Nu ska jag bara söka helg alt. kvällsjobb till en början, ska jue verkligen inte börja jobba heltid eller så. Men måste dryga ut kassan lite granna.

Så, någon som vet om något deltid/tim jobb med mest kanske helger, så hör GÄRNA av dej :D

Kommentera här





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0