Jo - för denna dagen började jue så jävla bra!

*Börjat, med att jag inte fått sova ett skit i natt, mest vilat mej igenom timmarna för Isabell inte kan ligga still i sin säng och hon har gråtit i sömnen. Så, ingen sömn för mej.
*Går upp, och Daniel sover på soffan - fel nummer 2. (Hatar när han somnar där)
*Sen frågar han om jag kokat kaffe, hur ska jag hinna det när jag har ett barn på armen som äter - "Ingen ordning på dej längre", säger han (säkerligen "skämt" från hans sida, men knappast uppskattat denna tiden på morgonen).
*Sen, ska diska ur nappflaskan och inser att hela sopskåpet är fullt av kaffesump som någon lyckats hälla över kanten på sophinken och bara stängt dörren, tack!
*Sen, SNÖ! - ingan vinterdäck, för jag går minsann på mammapeng och då får man planera sånt in i budgeten och hittils så har inte det fått plats. Så fast sitter jag här nu.
*Fick sedan världens utbrott på Daniel innan han gick utanför dörren, skrek och gormade, nog aldrig varit så arg. Känner mej så ensam och bortglömd så här på morgonen. Känns som man är så ouppskattad för vad man gör hela dagarna, det är jag säkerligen inte, men han är nog världshistoriens sämsta på att visa vad han tycker.

6 fel på så kort tid, hur gick det till egentligen?

DEPPDAG!


Kommentera här





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0