Jahoppsansa..

Onsdag morgon, denna veckan tycks jue gå den med. Konstigt att jag ändå håller koll på dagarna "/
Har fått sova okej i natt, men fick lite panik när jag vaknade halv 12 på soffan! :S
Sen har jag inte hört Isabell föränns halv 5, så helt okej. Men från halv 5 så har jag inte sovit så de är väl lite värre. Vaknade dessutom med en jäkla huvudvärk :( Och halv 6 låg Isabell och började tjöta i sängen med sina små kompisdjur, så tio i 6 gick jag och tog upp henne. Hade utan tvekan kunnat sova en bra stund till.

Igår gjorde vi absolut ingenting, var i Fristad och handlade lite smått och tog en promenad fram och tillbaka till Nitta. Trååååkdag.

Idag absolut ingen aning ännu. Kanske tar mej en långpromenad till Rångedala senare, men de beror lite granna på om min huvudvärk släpper eller inte. Gå dit och ta en kaffe kanske i så fall (:

Vad händer i era liv idag?


Kommentera här





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0