Jag har vunnit! (:

Idag var det svängen till BVC, kontroll mätte henne och hon hade gått upp 175g på 1½ vecka, kanske inte asmycket, men det är en ökning som gör att hon följer sin kurva iaf. Så nu väger hon 6225g min lilla älskling <3

Åkte sen vidare in till Mela och Amanda, tog en liten promenad i regnet, ganska uppfriskande faktiskt (: Och sen var det en massa tjöt om allt mellan himel och jord, slog ihjäl några timmar på väldigt kort tid kändes de som, tack för det! var riktigt trevligt, snart igen, nästa vecka! (:
Sen var det dags, tillsammans med resten av Borås, att handla lite. Och så hade dom Fiskauktion på Maxi, jääättekul. Va är de för dum idé egentligen? Ahja..
Fick det vi skulle handlat och skulle checka ut vid självscanningen, och jag hade vunnit på deras lotteri! :D En ICA's nougatkaka! Haha, så himla speciellt pris att jag inte ens hittade de :P
Får kika efter de nästa gång jag åker och handlar, för orkade verkligen inte engagera mej så mycket i de tillsammans med allt folk.

Sen var det lite middag/kvällsmat för alla i familjen och nattinatti för Bellabus.

Och nu har jag precis kommit in ifrån garaget, har gjort en god gärning och dammat av dom gamla syslöjdskunskaperna :D Älsklings säte i hans nya vintervagn var sprucket och han ville att jag skulle hjälpa honom att sy igen de. Sagt och gjort, vackert? Njae, funktionellt!
OBS! Prova aldrig att sy i ett säte utan en fingerborg, det säger jag bara, helvete vilket hårt tyg de är. De var en  utmaning men de löste sej (:

Nu, MOT SOFFAN! :P

Kommentera här
Postat av: Annelie

Jag vann oxå på icalotteriet på Maxi för två veckor sedan. Jag vann en ica sillburk och vi som knappt äter sill.

Håller med om att fingerborg är ett måste när man syr i bilsätet jag har provat att sy ett 740 säte med (utan fingerborg) och det kändes vill jag lova. Skönt för dig att hon har gått upp bra i vikt.

2010-10-29 @ 22:41:33
Postat av: Jeanetteee

Haha, ah de är enna konstiga priser som dom ha! :D det är ett förbannat hårt tyg verkligen! fick göra min egna lilla "fingerborg", tejpade tummen och fick ha en liten platt järnbit under, så gick de bra sen :D

2010-10-30 @ 06:45:54
URL: http://mammajeanette.webblogg.se/





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0