Intervjun

Jovars, den gick fint den, var över på 10 minuter, nästan så jag till och med kunde haft med Bellis på den (: Men hon fick en liten promenad i stan med faster och Elin och en fin present från faster i form av gosiga tofflor, och mamma själv passade på att köpa strumpor.

Till intervjun då. den gick som sagt bra, verkade inte vara några bekymmer, utan hon skulle mest vänta på att få in lite jobbtider, så skulle hon väl ringa. Fick inget definitivt svar, men kändes som man kunde läsa mellan raderna lite :P Fick även skriva på ett papper om att dom skulle dra ut ett registerutdrag på mej, men de är jue inga problem med det! I och med det så skulle jag eventuellt få helgpass på ett företag som jag tidigare jobbat för, ska bli riktigt kul i så fall! :P

Så vi får bara vänta och se när hon ringer mej då, men de bli nog snart de :P
Hoppas bara att de referenser som jag lämnade är snälla, är alltid orolig över sånt, man vet aldrig hur arbetsgivare och dyl beter sig efter att man slutat där.

Kommentera här





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0