Hujedamejdå.

Onsdag morgon, och halva veckan har gått. Detta är sjukt, fattar inte vart tiden går men jag gör ändå ingenting vettigt under dagarn "/
Igår så var vi ute på en promenad i regnet som kom efter lite mer än halva sträckan. Tur at jag tog på vagnen regnskyddet innan vi gick! (: Och Isabell trivdes i sin nya vagn, hon somnade som en stock och sov kanske en timma iaf! Sen bar det iväg till BVC för vägning och hon hade gått upp 160g på en vecka, så jag är nöjd!
Sen var det mammagrupp, den sista gången vi spgs nu, men det spelar inte mej någon roll alls. Fått ut en del utav det, men inte några nya "vänner", så det gör ingenting att det är slut.
Och sen kom underbaraste Marina och hennes "nya vän" :D Kevin på besök. Massa trevligt även om det var en sån kortis, men du är jue snart hemma igen, yeeey! :D

Idag bär det in till staden, Bellis ska vara hos mormor ett par timmar medans jag åker och fixar mitt hår hos frisör Ida :P Funderar även på att ta en solning också, men känner mej gott bekväm och vet inte om jag orkar, haha!
Vi får se helt enkelt.

Kommentera här





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0