Heeeelt färdig. "/

Hua, vet inte varför jag blir så här trött på eftermiddagarna, inget roligt alls.
Blitt det nu de senaste dagarna, känner mej helt bort och slut i kroppen :(

Isabell sitter i sin bilstol och sover, riktigt skönt faktiskt, då hon knappt sovit något tidigare idag. Nu är hon inne på timme nummer 2. Kanske blir en okej eftermiddag trots allt.

Idag har vi varit i Äspered och hälsa på Bella och Jonathan med lite fika och massa tjöt. Riktigt trevligt, blir nog snart igen (:

Igår var det en roadtrip till Smålandstenar och köpte en Emmaljunga Scooter, rosa/svart, och hon är så vacker! :D Är så fruktansvärt nöjd med det köpet att det finns inte! Men blir nog lite sparsamt åkt i den vagnen någa veckor framöver, helst vill jag jue att hon ska vara omkring 5 månader innan, men det blir som det blir. Nu är det för mycket höst-stormar ute för att ta promenader ändå, och råd att åka till typ Knalleland, det har man jue inte. Så blir nog inte många tillfällen framöver att använda den, men vem vet? (:
Så fin är hon iaf! :D

Nu blir det nog mest mys innan pappa kommer hem och när Bellis vaknat. Innan det är dags att sova inför natten.
Imorgon är det dags att åka till BVC igen och kolla hennes vikt. Hoppas till Gud att hon gått upp relatovt bra denna veckan. Hon har faktiskt ätit supermycket bättre! Hoppas bara att det gett resultat också.
Plus att det är mammagrupp imon, vilket jag faktiskt inte är speciellt sugen på, får se om jag kanske kan slingra mej ur det på nått sätt..

Kommentera här





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0