Good morning ppl!

Här sitter jag och Isabell sitter och prövar sin röst för full hals i vardagsrummet, det är helt underbart att lyssna på på morgonen! (:
Inatt har hon sovit okej, känns som att det börjar arta sej nu. Inte varit uppe och ätit på 3 nätter nu iaf. Inatt har hon, som de andra nätterna, vridit och vänt på sej och blivit grinig för att hon inte har nappen, men i med nappen och hon sover som en stock igen.
Hoppas att jag kan sluta ligga som på nålar snart och vakna för minsta lilla. Insåg det inatt, att från klockan 4, 2 dagar i rad, så sover jag inte, jag bara vilar. För jag har så fruktansvärt svårt att somna om och sen halvsover jag bara. Puuhf..

Igår var jag hos frisör Ida och gjorde en nu slingning i håret och nu är jag supernöjd. Underhåret är lite mörkare, men de kommer jue bli ljust det tids nog med! (: Nu är jag bara så jäkla sugen på att köpa clip-on löshår från Rapunzelofsweden.se och sätta i. Men har längtat och drömt om de i 1½ år så kan nog fortsätta drömma lite till innan jag får loss några pengar till sånt "/
Isabell var hos mamma/mormor under tiden som jag var där och hon var som vanligt ruskigt arg :(
Prinsessan är så mammig nu att det går inte att lämna bort henne. Hon hade skrikigt i de 2 timmar som jag var borta, non-stop nästan och det spelade ingen roll vad mamma/mormor gjorde, hon ville bara att jag skulle komma tillbaka. När jag kom så hade hon somnat av utmattning och sov en 40 minuter eller så. Sen var hon lika lycklig som (nästan) alltid när jag var i närheten. Då kunde hon minsann skratta åt mormor och prata med mormor.
Knastjejjen :D

Idag är det inga planer alls. Kanske skulle ta mej en promenad, men det tar emot när det är så kallt som det är,  men det är väl bara att ta sej i kragen och gå ut!
Vi får se vad som händer helt enkelt!







Bilderna gör inte riktigt håret rättvisa, det sista är faktiskt egentligen mycket ljusare :D


Kommentera här





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0