Fredag 15 oktober

Jupp, halva månaden nu gått, och tänk att snart är vintern och snön här.
Daniel kom hem igår och sa att han hade hört att det skulle komma snö i helgen. Då kan jag lova att jag är stående, för jag har inge vinterdäck till bilen än "/ Kanske optimist, men har man inga pengar än till att köpa så får det bli som det blir.
Idag väntas besäk från Malin och Alicia, ska bli trevligt, har inte träffats på länge nu!
Sen vet jag inte riktigt vad som står mer på agendan, tror att det får bli en liten promenad idag i kylan.

Ett måste iaf: SÖKA JOBB!

Vad ska ni hitta på för skoj i helgen då?

Kommentera här
Postat av: Annelie

Hos oss händer inte mycket i helgen tänkte försöka sy lite gardiner. Kaffet står alltid på om ni har vägarna förbi. Alltid trevligt med besök.

2010-10-15 @ 10:57:33
Postat av: Jeanetteee

alltid mycket möjligt att vi dyker upp! :D

2010-10-15 @ 13:37:40
URL: http://mammajeanette.webblogg.se/





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0