"Förste nappintryckaren"

De känns som om jag är de nu. Börjar tröttna en aning på detta nu, varför sover hon så jäkla oroligt?
När ska jag få sova..? Detta har hållt på nu i 2½ månad och jag vet knappt vad jag heter längre..
Ingen sammanhängande sömn någonsin, vaknar minst en gång i timmen av att hon rör sig eller gnäller och gnyr. När ska detta ta slut?
En sak hade varit om hon hade vaknat på nätterna för att hon är hungrig, gett henne mat och hon hade sovit 3-4 timmar igen, fine. Det är en sak, men detta.. Vet inte vad det beror på och hon gör så jag vaknar minst en gång i timmen "/
Någon som vet vad detta kan bero på och om det någonsin går över?

Kul att TVn la av i natt med, jävla Telia. Så ingenting att titta på när man väl är vaken.
Bara en testskylt där det står "Telia Digital-TV startar, detta kan ta några minuter." F*ck you! Ett par timmar och ingenting händer? Dom ska få sig ett litet samtal senare när jag är på mitt goda morgon humör som aldrig tycks släppa :(


Kommentera här





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0