En riktigt bra natt! - för en gångs skull.

Gick och la mej igår när klockan var någonstans mellan 20.30 och 21, somnade ganska så direkt.
Men vaknade igen ganska kort efteråt att Bellis inte riktigt var nöjd i sängen. Tog upp och vaggade lite och sen somnade hon om så gott igen.
Sen har jag vridit och vänt på mig hela natten, minsta lilla ljud från Bellis säng har jag vaknat av. Men hon har minnsan inte varit vaken. För första gången på nästan 2 månader, så har hon sovit heeela natten!
Med undantag att hon började prata nånstans mellan 5 och 5.30. Men gav henne nappen, så gav hon upp och somnade om i en timma igen.
Så har inte behövt att vara uppe med henne en endaste gång inatt, helt underbart!
Kan väl bara hoppas att det kan fortsätta så här nu, men som sagt, vågar inte ropa hej ännu.

Meen. Bara för att Bellis har sovit gott så betyder det jue knappast att jag har gjort. Men, smällar man får ta som mamma. Det blir jue bättre!


Kommentera här





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0