26 oktober 2010

Nu känns det verkligen att vi knallar mot november, tänk, snart är detta året slut! Hujedamejdå.

Om 2 månader så har vi passerat julafton, om 2 månader och 5 dagar är det nyårsafton.

Om 2 månader och 27 dagar fyller jag 25, har absolut ingen panik över de, i huvet känner jag mej fortfarande som 15 :D Tror nog aldrig jag kommer få någon åldersnojja!

Om 7 månader och 20 dagar är Isabell 1 år, haha. Lite framåt kan man hoppa.
Men tänk, så fort det kan gå!

-------------------------------------------------------------------

Igår var Isabell och jag i Rångdela hos Charina med döttrar (: Tog en rejäl promenad på väg till skolan och dagis för att hämta hennes två äldsta. Massa tjöt och Isabell och Ellinor  kommer nog bli gooda vänner :P
Åkte sedan in till stan, när vädret hade blitt lite varmare (: och handlade lite mat. Påväg hem börjar det hagla, sen regna och regna blötsnö. Knappt obehagligt när det inte styr i Dfors rondellen :S
Hatar verkligen att inte ha några vinterdäck, men man kan inte trolla med knäna "/

Idag är ingenting bestämt alls. Det är -6 ute och jag har som sagt vinterdäck. Så innan det blir plusgrader så kan vi inte ta oss någonstans iaf. Och har precis hängt upp Isabells overall som hon spydde morötter på igår på tork, så blir inga promenader de närmaste heller "/ Värsta är att att jag hade behövt åka till affären en snabbis. Ja, vi får se hur det blir med det.


Kommentera här





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0