Update.

Var ett par dagar sedan jag skrev nu, vet inte varför, nog bara inte känt för det mest.
Känns som att livet att ställt sig lite på kant igen. Tror att jag har "tvingat" i Isabell mat när hon inte varit hungrig och därmed allt krångel. Hon har aldrig riktigt fått berättat att hon är hungrig, utan jag har mest gått efter klockan. Det lilla kontrollmonster som jag är.
Men nu sedan i fredags försöker jag låta henne bestämma när hon ska äta. Riktigt jobbigt faktiskt. Men hon måste jue lära sej. Något försent dock, men ändå.
Så de är lite uppochner just nu tycker jag. Men de blir nog bra tillslut.

Sen har hon sedan fredags natt sovit i sitt rum. Fungerat ganska så bra får jag nog säga. Var uppe och sprang (lite jobbigt faktiskt att hennes rum ligger på nedervåningen) en 3-4 gånger och gav henne nappen och lite mat. Har börjat ge henne välling på kvällen, har inte varit superpopulärt, men de ger jag mej inte med!
Natten till idag vaknade hon först 03.30 (somnade 19), så framsteg får jag nog säga. Sen sov hon vidare till 06.30, även det framsteg då hon annars i vårat rum vaknat mellan 05.30 och 06 nånting.

Pappa sover fortfarande och Bellis sover igen nu. Lite uttråkad idag, men blir nog mest att bara vara hemma idag. Var i stan igår och skulle hitta en farsdag present, men var verkligen lättare sagt än gjort, och Isabell var i slutet inte på sitt finste humör, så åkte hem utan present. Så känns väl sådär idag. "/
Tack och lov så är inte pappa Daniel überkänslig över presenter, nog mest jag som "tar illa upp" att jag inte har en present.

Hur firar ni alla farsdag idag?

Kommentera här





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0