tröttochontihuvetidag.

Var precis som om någon drog ur ventilen ur mej igår kväll. Blev helt slut efter en dag med rensande, promenad, laga mat och klippa älskling. Så klockan kvart i 8 somnade jag på soffan och märkte inte ens att älskling kommit in från garaget och satt sej jämte mej i soffan "/
Verkligen trött på att vara så trött nu.
Sovit lite halvkasst inatt med, Bellis ska jue bara hålla på och vrida och vända sej från 03 ungefär varje natt "/
Måste vara dessa jäkla tänder som bråkar så om nätterna, sen klart att hon tappar nappen och inte själv kan sätta i den ordentligt ännu.
Insåg igår att det inte är en tand som är på gång, utan TVÅ! Så tro fan att de kliar i munnen. Tycker dock att hon inte är sååå speciellt grinig som man kanske kunde tänka sej, tack och lov. Hoppas att dom kommer upp snart.

Röjde som en idiot hemma igår, hittade en massa "bra-och-ha" grejjer som jag bara kan sälja. Men insåg att jag nog hade lite för lite saker för att ägna mej åt en loppis.. Så nu ser huset ut som ett bombnedslag, hatar det! Men de är jue min egna röra, så vad ska man göra..?

Kommentera här
Postat av: Jessica

Ja, här kan man snacka om trött! Klockan 19,05 låg jag i min säng igår :) haha

2010-11-02 @ 14:31:18
URL: http://lillafrokenkarlsson.blogg.se/





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0