Städa?

Kan någon komma och städa mitt hus åt mej? Suck.
Avskyr när det är stökigt och skitigt på golven och dammigt överallt, men är så less på att städa. alltså, jag kan gå och småplocka hela dagarna, men att börja damma och dra fram dammsugaren är riktigt jobbigt.
Tänk om man hade råd att anlita någon till att komma och städa. Vad gott de hade varit!
Kanske skulle fundera seriöst på de när man börjat jobba igen sen? (: En offert kan man jue alltid ta! Haha.
Vi får väl se hur de blir med den saken :P

Kommentera här
Postat av: Stéphanie

Det kan jag hjälpa dig med när jag kommer upp! jag älskar att städa! speciellt hos andra! :):)

då kan du sitta med Bellis och hålla mig sällskap så löser jag det! :):)

2010-11-15 @ 08:58:53





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0