Sleepless in Varnum "/

Dom två senaste nätterna har varit totalt sömnlösa och jag vet knappt vad jag heter längre.
Visst det hör till med att vara mamma, I know! Men de är en sak att gå upp och amma/ge mat eventuellt byta blöja och sen lägga barnet i regel igen. Men en annan sak är att vakna varje timma, utan överdrift, och ge nappen alternativt gå och värma mat och ge alvedon. Och hålla på så varje timma HELA natten.
Detta har börjat redan en timma efter att vi har lagt henne nu på kvällen och sedan fortsatt då i regel i 10-12 timmar tills vi går upp på morgonen.
Hon är just nu förkyld och antar att det är därför, för låter jue som hon inte riktigt kan andas genom näsan men kan ändå inte sova utan nappen, tufft dilemma!
Så jag har de senaste nätterna inte sovit många timmar och jag känner mej helt slut!

Hoppas bara att detta kan ta slut snart, för tålamodet är knappast på topp under dagarna.
Önskar verkligen att det bara hade funnits någon som hade kunnat ta henne ett par timmar så ja hade fått sova en stund. Ahja, bara att bita ihop, de kan väl bara bli bättre?

Kommentera här
Postat av: Anonym

du funderar inte på att sluta med nappen nu när hon ändå är vaken på nätterna, då kanske du får sova lite mer sen... :)

2010-11-08 @ 08:01:39
Postat av: Jeanetteee

hade gärna gjort, vant henne av med det. men kom gärna med tips på hur jag kan trösta henne i stället på natten så hon kan somna om igen? eller somna överhuvudtaget?

2010-11-08 @ 09:26:16
URL: http://mammajeanette.webblogg.se/
Postat av: Anonym

läste en blogg..ladysilvia.blogg.se... sök på napp, och sedan avvänjning... ett litet tips bara... :) lycka till

2010-11-09 @ 17:19:40
Postat av: Jessica

Jag hörde någonstans, att har man börjat med napp på små så ska man absolut inte ta ifrån den förrän dom är minst 3 år.. Varför hörde jag aldrig men så hörde jag iaf..

2010-11-10 @ 10:27:08
URL: http://lillafrokenkarlsson.blogg.se/





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0