Mörkrädd!

Det är helt sjukt faktiskt! Att jag vid denna ålder kunde vara mörkrädd och tro på spöken (: Trodde man bara gjorde sånt när man var liten :P
Fick för mej häromnatten när jag skulle gå ner till Isabell att jag gick igenom något/någon, skum känsla när man är nyvaken och knappt vaken. Fick även för mej att det var en gestalt som stod över Isabells säng och kollade på henne, inte att jag såg detta, utan inbillade mej det påväg ner för trappan! Haha.
Jag är rätt bra knäpp, ganska bra fantasi va? :D
Satt här vid datorn igår eftermiddag när Isabell sov en stund, hörde ett ljud som lät precis som att det slogs en kabel emot golvet. Så klart hade jag det släckt på hela övervåningen också!
Nojjig och nervös, reste jag mej upp, försökte leta reda på va det va, men hittade ingenting. Och Freja var ute, så inte kunde jag skylla på henne heller :P Så vet inte vad det var för något, men de mest logiska är väl att det var en mus eller nått. För idag har Freja faktiskt legat här upp hela dagen och natten och bara spanat och sovit omvartannat. Så de borde vara en mus. Eller? :D

Kommentera här
Postat av: Emilie

Ni borde skaffa er en hund så känner man sig lite mer säker :) Kan ibland också inbilla mig att det är nån i lägenheten men isf hade Bronzo (våran hund) skällt som bara den så det är skönt :)

2010-11-23 @ 12:01:48
URL: http://familjenfundin.blogg.se/





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0