Morgon, morgon..

Usch, är helt totalt slut idag.
Har under en veckas tid försökt att gå ner i vikt litegranna och visst, -2.5 kilo på 6 dagar är inte dumt, men ack så trött jag är. Imorgon ska jag börja äta lunch eller middag igen och det ska bli underbart. Känner mej väldans tom på enerhgi just nu. Hoppas bara att man kan fortsätta gå ner i vikt, visst inte så mycket under en vecka, men kanske 1 kg/vecka? Ahja.

Igår så var vi i stan och handlade lite granna bara, sen till BVC för vaccinering och den vanliga vägningen och mätningen. Hon hade gått upp 480g på en månad, ganska okej, men jag är ändå inte riktigt nöjd. Får se hur de blir framöver. Sen vart de bara hemåt och ingenting. Somnade på soffan vid 21 eller nått. "/
Sen upp till falsk alarma klockan 02 med Isabell, för när jag kom ner så sov hon så gott så!
Men upp igen klockan 04 och hon sörplade i sig nästan hela flaskan med välling. Så, så äckligt kanske de inte är ändå! (: Så när hon ska äta sen så är det dags för majsvällingen, ska se hur de går med den! :D

Vid 9.30 ungefär dyker moster Jenny upp och dricker lite kaffe med med, sen vid 11.30 nånting ska jag åka till Anna och dricka lite mer kaffe! :D Haha. 
Sen får vi väl se om dom ringer från Proffice idag, har fått tacka nej en massa gånger för Isabell varit sjuk och jag inte haft nån bil, men idag måste jag ta de om dom ringer.  

Vi får se! Vad ska ni göra idag? (:

Kommentera här
Postat av: Jessica

Har du prövat med ytte pytte lite socker i vällingen..? Kanske en halv tesked.. Det är inte farligt. Men nu när hon åt i natt kanske hon ger med sej kanske.. :)

2010-11-17 @ 08:46:13
URL: http://lillafrokenkarlsson.blogg.se/
Postat av: Jeanetteee

ja, jag har gjort de, men verkar inte göra någon jätteskilland. Men som sagt hon åt nästan hela flaskan inatt och nu på morgonen så åt hon en hel flaska med majsvälling (:

2010-11-17 @ 09:08:46
URL: http://mammajeanette.webblogg.se/
Postat av: Jessica

Vilken duktig tjej! Nä sockret gör nog ingen direkt skillnad egentligen. Vi märkte ju ingen skillnad heller och han åt ju bara en kväll med socker.. Men majsvälling är ju sötare i sej så får hoppas hon fortsätter som hon gör. Det underlättar ju för dej om man säger så. Så hoppas vi inte magen krånglar till sej..

2010-11-17 @ 09:22:57
URL: http://lillafrokenkarlsson.blogg.se/





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0