Morgon 101125

Jo, det slog mig lite granna igår, VARFÖR som jag var så ruskigt trött när köockan var 20 och jag knappt orkade stå upp. Den senaste veckan har jag käkat/druckit Naturdiet, frukt och kaffe mest hela dagarna (kaffet dock mest på morgon/förmiddagen). Igår var jag fruktansvärt less och trött på tillvaron, så suget efter godis blev enormt. Så åt smörgåsar på dagen (tillsammans med den onda o'boyen!) lite pepparkakor och på kvällen, chocklad och skumtomtar. Alltså, bara en massa onyttigheter! Och jag var totalt stendöd!
De andra kvällarna har jag mått bra, varit så pigg att jag nästan haft svårt för att somna!

Detta jäkla godis, de är då faen inte bra för någon! Nu är de bort med de igen och tillbaka med min Naturdiet. Har ingen frukt hemma bara, de är lite jobbigt "/

That's why! Helt sjukt, tycker nästan man borde bli pigg utav godis!
Nä, slut med det "goda".

Kommentera här
Postat av: whatshername

jättefin blogg med bra innehåll! :)



titta in på min blogg, tyck till om inläggen och delta i tävlingen som avslutas 18.00 idag! :)

följ mig gärna på bloglovin, släng iväg en kommentar så följer jag dig med! ;9



ha en fortsatt nice dag! :D

2010-11-25 @ 12:21:16
URL: http://restlessheart.blogg.se/





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0