måndagidagochdetärmulet. "/

God morgon världen!
Ser ut att som vanligt bli en ganska så mulen och regnig dag idag.
Idag är ingenting riktigt definitivt bestämt, kanske ska ta en promenad till Rångedala och till Charina och barnen och kanske kommer Tini ut i eftermiddag. Oavsett, så blir det en promenad idag iaf. Hur, var och när det får vi se sen.

Gårdagen tillbringades en stund i Knalleland tillsammans med Mela, Mattias och lilla Amanda. Hitta igen en massa massa fina saker som jag inte hade pengar till :( Miljonär skulle man va!
Sen brummade vi vidare till Jkpg till Biltema och Jula, hann precis in på Biltema innan dom stängde, fick faktiskt fjäska med Securitas vakten att hon skulle släppa in mig, för jag skulle ha en klocka, som jag ändå inte hittade "/ Tror inte att det är meningen att jag ska ha en sån..
Shoppade sen massa arbetsgrejjer till Daniel på Jula, och jag köpte ett riktigt oversize regnställ till mig, kan bada i de, haha, och en hårtrimmer till Daniels hår, så nu ska det experimenteras (:

Får se hur dagen blir idag, någon som annars är sugen på att komma ut och ta en going promenad med mej, är mer än välkommen! (:
Nu ska jag mysa lite med min operasångerska, som btw väckt mamma genom att ha återigen vänt på sej och låg och tjattrade i natt (: Innan hon ska nana en liten stund. Då ska jag passa på att hämta en massa ved och duscha.


Kommentera här





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0