Lite sorg i hjärtat "/

För första gånge på 6 år kan jag inte följa med ut kvällstid och åka bil och sladda.
Det är faktiskt ganska ledsamt.
Tittade på Daniels bil, och kände verkligen hur jag gärna skulle vilja åka med, det är verkligen hur kul som helst! Visst, självklart visste jag detta innan jag blev gravid, att det skulle bli så, men jag trodde inte att jag ens skulle sakna det. Är nog bara det att jag ör van vid att kunna göra det, det ö nånting som vi gjort varje år, varje vinter tillsammans, och nu blir det inte mer så.

Så lite grann sörjer jag livet med de sladdande bilarna :D

Kommentera här
Postat av: Kicki

Barnvakt?! Livet behöver inte vara slut för det =). Kram

2010-11-27 @ 11:36:13
Postat av: Jeanetteee

Klart att man kan ta barnvakt! Känns bara lite meningslöst att göra det för den sakens skull :D Sen är de inte de lättaste att hitta en barnvakt heller för den delen "/ Så då får man välja sina tillfällen känns det som :P

2010-11-27 @ 13:32:59
URL: http://mammajeanette.webblogg.se/





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0