Låång dag igår.

Känns verkligen i hela kroppen, känner mej helt slut!
Dagen började med en promend klockan 08 till Rångedala, det var en upplevelse att gå dit ut, men absolut inget jobbigt :P Sen var de en massa mys med Charina och Ellinor. Blivande bästisarna som sagt, Ellinor och Isabell :D
Sen vid 12.30 var det dags för promenad hem igen för att bara byta byxor i princip och sätta sig i bilen igen. Då for vi ner och mötte upp moster JennyIkea Bäckebol, ja man skulle jue vara miljonär!
Men fick köpt lite småprylar till Bellis rum som jag velat ha länge, men som jag alltid glömmer när jag är där! Så jag ska ut och rota i garaget strax för att se om det finns en skruvdragare och ett vattenpass så jag kan sätta upp hyllor! (:
Sedan for vi ut till Koffe och David och min premiärtitt på deras hus! Synd bara att jag inte kunde stanna längre, men de var en ganska lång tur dit och Isabell sov inte så mycket, så hon var inte på bästa humör.  Så fick väldigt tidigt åka igen. Vid 19.15 var vi på vägen igen och runt kvart i nio landade vi hemma och Bellis sov vidare i sin säng. Har fått gå upp och ge henne mat vid 01.30 tiden i natt bara då hon inte ville ha någon mat igår innan hon la sej. Annars har natten varit lugn :D
Men jag är helt slut idag, riktig tuff dag igår.

Idag blir de nog att röja lite grann här hemma, hade verklgen behövt och städa, men orka! Hemhjälp, tack! :P
Sen blir de kanske en tur till staden köpa lite kartonger och så, kanske en fika med Jenny och vänner och sen till BVC för 5 månaders kontroll på vaccinering "/
Och inatt har vi nattgäst, trevilgt att ha lite sällskap imon bitti när man vaknar! :D

Kommentera här





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0