Jobb! :D

Strax efter klockan 11 igår förmiddag ringde telefonen, jag hade precis tagit upp Bellis, höll på och byta på henne och skulle strax ge henne lunch. Då ringer Anna från Proffice och undrar om jag kan jobba på studs! Komma in klockan 14 och skriva kontrakt samt få kläder och börja jobba klockan 15.
Ringde till Daniel och ringde sedan till min mamma. Åkte in för att hämta mamma hemma så hon kunde vara hemma med Bellis tills att Daniel kom hem och åkte sedan tillbaka till stan och skrev kontrakt och grejjer :D Sen var det bara att packa sig in i bilen och åka upp till DHL och köra lite truck. Herregud vad ovant det va! Men en liten stund senare så kom jag in i det. Trött i ryggen och knäna jobbade jag mellan 15-20, riktigt skönt att komma iväg, samtidigt som jag saknade Bellibus hur mycket som helst "/ Men det gick ganska bra hemma med mormor och pappa. Så sen hem och hämta mamma, då hon var förkyld så orkade hon inte sova över, så fick köra hem henne och handlade på vägen hem. Väl hemma 21.30 helt stendöd och äta lite mat.

Gott att veta att man kan tjäna lite extra pengar!
Idag är det VAS (Vård av sjuk sambo), han sträckte nacken igår, så han hade så ont idag att han inte klarade gå till jobbet stackarn.. "/
Annars blåser det till max ute idag, och jag hoppas faktiskt att dom ringer från Proffice idag igen, hade passat ganska så bra med tanke på att han är hemma idag. Får passa på och jobba när man kan, nästa månad är de jue jul, och då vill man definitivt ha extra pengar i fickan!

Kommentera här
Postat av: Stéphanie

GRRAATTTIIIIIIISSSSSSSS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2010-11-03 @ 09:46:57
Postat av: Jessica

Har en liten utmaning till dej på min blogg :)

2010-11-03 @ 10:10:29
URL: http://lillafrokenkarlsson.blogg.se/





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0