Hello sunshine! :D

Eller njae. Kunde vart bättre väder. Jag är en människa som tycker att snön är mysig. Om man står innanför fönstren och tittar på den. Annars är de inte så värst kul. Kallt och blött, jobbigt att skotta, mindre vägar och folk kör som idioter och har ingen respekt för andra människor. Snön är helt klart opraktisk! Bläh.
Idag har jag varot nere i Skene och hämtat hem älskling, då hans bil nu är inlämnad. Hoppas den kommer hem snart och att den inte blir allt för dyr. Innan de var jag och sa hej på 7Eleven och hämtade lite latte, mumma dom där. Hos sötaste Johanna så klart!
Konstaterade å vägen hem, då Isabell vart hungrig som uträknat och jag satt i baksätet och häll flaskan, att hon måste ha det tänt när hn äter, annars går det inte. Hon är bra rolig!
Fast tror hon avskyr mörker generellt när man åker bil, verkar så iaf. Visst, hon somnar lättare, men är hon inte trött, då är hon bara vansinnig.

Mailade idag på en ny bilstol till henne, hittade en fräsch i Ulricehamn. Men då var den tyvärr såld, men hon hade visst en till som var likadan, som hon skulle maila bild på. Måste ha en annan nu, börjar bli riktigt trångt för henne i den stolen nu. Tycker synd om henne, för det ser verkligen inte bekvämt ut.

Så, imon är jag billös återigen. Älskling är ute och röjjer med den satans 740n, men den har jue alltid några satans överraskningar, så får gott se är den blir klar "/

Undrar om hon sover hela natten inatt igen, hoppas!
Ska iaf göra mitt allra yttersta för att inte ge henne någon mat nu nattetid, ska vänja henne av med det.

Någon som är sugen på kaffe i Varnum imon? Grymt sugen på sällskap iaf!

Kommentera här
Postat av: Tini

Hej!

Mycket som händer och sker läser jag.

Vi har Williams bilstol kvar om du är intresserad?Begär inte speciellt mkt för den:)

Om du nu inte redan löst det!? Tror vi satte honom i denna när han var mellan 7-8 månader...



Hoppas vi hörs och syns snart.

Då blir det kanske både julklapp och "sommarpresent" i ett :-)

Krama lillsnuttan

2010-11-24 @ 15:44:14





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0