hatarvärdelösjobbfikanatten.

Hatar att man ska behöva ryka ihop över småsaker och att det ska göra att man blir ledsen. Så nu känns denna dagen lagom förstörd.
Det bästa med denna morgonen är att höra ljudet av Isabells röst, de är underbart.
Men vill bara gråta och känner mej inte värdig någonting.

Idag blir det troligtvis jobb, dom ville nog ha mej idag igen.
Igår var en riktig lost dag där uppe faktiskt. Kände mej helt snurrig och borta, körde in i saker och välte en pall. Tur att det finns "gentlemen" till att hjälpa en att packa upp pallen igen. NOT. Tre gammelgubbar strisar bara förbi mej och flinar lite hånande. Tack och lov för min gamla klasskompis Niklas, han var en räddare i nöden, de hade annars tagit mej en bra stund. Var så trött igår så jag visste inte nått.
Hoppas att de kanske blir bättre ikväll iaf. Ska be Proffice om en jacka idag med iofs, frös nått djuriskt där uppe igår så fick låna en DHL jacka, men man ska väl inte behöva låna sånt eller?
Måste ändå lämna in papper från polisen hos Proffice på mitt registerutdrag, så hoppas jag kan hämta upp en jacka samtidigt då.

Innan det, så blir det fika i Rångedala hos Charina, de ska väl hinnas med, även om det kanske bara blir en snabbis. Beror lite på hur Bellis sover nu på förmiddagen.

Natten i natt har varit okej faktiskt, gave Isabell lite alvedon och mat vid 02 och sen har hon mest sovit faktiskt, några grymtningar och så, men inte mycket mer.

Kommentera här





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0