God morgon..

Har faktiskt varit ytterligare en natt som Isabell sovit ganska så bra!
Dock somnade jag på soffan igår och vakande klockan 24, då var det dags för lite alvedon och mat på en gång. Men sen sov lillan ända fram till 05.08 utan ett pip. Sen låg hon på rygg och pratade så glatt!
Vet inte riktigt om jag tyckte de va superskoj att gå upp  så tidigt, men de gick inte att få henne och somna om så de var bara att gilla läget. Så här dricks det kaffe! :D
Hoppas att det kanb fortsätta bra nu, men verkar som att den värsta förkylningen är på väg bort faktiskt. Så ska nog till helgen tänker jag prova att hon får sova i sitt eget rum, då jag har börjat fundera starkt på om de handlar om vi stör varandra på nätterna. Vi får se, man kan alltid prova iaf.

Idag blir vi hemma, känns välsådär, men har man ingen bil så har man ingen bil "/
Älskling kommer iaf hem och hämtar oss efter jobbet då jag måste köpa kartonger och skicka saker som jag har sålt på Tradera.se (:

Är det någon som är kaffesugen, så är det välkommet att komma ut! :D

Kommentera här





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0