Framsteg kanske..

Jo, Bellis somnade ganska så snabbt och gott igårkväll. Hon vaknade till omkring 22 tiden tack vare en hostatack, men efter lite kramandes så sov hon igen.
Men sen vaknade hon till något senare igen, fick då lite till välling och hon sov vidare.
Hon har ännu inte riktigt vant sig vid vällingen, så hon äter fortfarande lite småkasst innan hon ska nana, men de får bara bloi en vanesak känner jag, kan inte dalta och byta maten. De är ingen lyx hon får vänja sej vid!
Sen vaknade hon 04.30 igen, låg i sängen och var klarvaken, men ack så tidigt att gå upp kände jag. Värmde till välling igen och fick i henne. Och hon sov vidare i två timmar till.
Framsteg får jag nog säga! Men blir nog riktigt bra om hon bara kan äta mer välling innan hon sover, då tror jag hon slutar vakna helt på nätterna.

Nu är de strax dax för en dusch som sedan följs av en promenad (i regnet, så varför ska jag egentligen duscha innan? :P) till Rångedala för massa mys (:
Vidare i eftermiddag är de lite osäkert ännu, antingen om dom ringer om jobba, får jag nog ta de, annars blir de att bränna ner till götelaborg och träffa Moster Jenny :D

Vi får se hur det blir!

Och imon är det BVC dags igen, är supernervös att hon inte gått upp i vikt igen som hon ska, men denna gången känns de ändå som de finns ursäkter. Förkyld och två tänder.
Även dags för andra dosen av vaccinet, kul at hon eventuellt ska må dåligt i morgon eftermiddag då "/ Uscha.
Blir väl bra de med.

Kommentera här
Postat av: Stéphanie

Vad är det för mys som försiggår i Rångedala? hehe!

Du får hälsa moster Jenny om du träffar henne...

Pratas lite i veckan kanske? Tror vi beöver spy lite galla igen va? ;) Love you! <3

2010-11-15 @ 08:56:26





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0