Förbannade mat och vikt!

Den senaste månaden eller två har folk varit väldigt duktiga på att säga till mig att jag inte ska oroa mej över Isabells mat och bla bla bla.
Men hur jävla kul är de när man går på kontroller och hon knappt går upp nånting?!!
Så hur JÄVLA LÄTT är det att inte oroa sej och stressa över de då?

Visst, hon har varit förkyld och fått tänder och därmed ätit dåligt, men WTF?!

Kan inte låt bli och oroa mej, hoppas de börjar vända snart, för annars vet jag fan inte vad jag gör!

Kommentera här
Postat av: Charina

Vad sa hon på bvc om det då? hon äter ju ändå skapligt....måste ju bero på nåt.......:/

2010-11-16 @ 17:30:46
Postat av: Charina

Vad sa bvc då? hur mycket hade hon gått upp då? Det måste ju bero på något isof....Hon är ju bra mycket nöjdare nu iallafall....kramiz

2010-11-16 @ 17:42:48
Postat av: Jeanetteee

Kommer inte ihåg helt exakt, men de låg på en 100g på 2 veckor tror jag, hon gick hon bra mycket mer än så innan. Men jag tror att det nu handlar om hennes förkylning och att tänderna kom, för dom senaste dagarna har hon jue ätit mycket bättre. Så hoppas att hon lägger på sej fram till 6 mån kollen, hade gärna sett att hon hade gått upp 1kg! HAHA! Kraam

2010-11-16 @ 19:07:33
URL: http://mammajeanette.webblogg.se/
Postat av: Sandrah, Colins mamma

Har samma problem med min son inte är det roligt att gå runt hela tiden och vara orolig över vikten :(

2010-11-19 @ 22:01:18
URL: http://sandrahupdate.blogg.se/
Postat av: Jeanetteee

Det är nog det absolut värsta som finns tror jag! Så blir man orloig så fort som dom inte äter ordentligt och undrar hur det ska påverka vikten. Fruktansvärt jobbigt. Men nu har hon, tack och lov, börjat äta bättre, så gud nåde om de inte visar bättre resultat på 6mån kontrollen!

2010-11-19 @ 22:07:23
URL: http://mammajeanette.webblogg.se/





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0