Febrig natt "/

Började natten igår med att Isabell redan första gången hade vänt på sig i sängen klockan 21.30 ca och var inte så nöjd med de. Vaggade henne till sömns och hon somnade om för att sedan vakna vid 24 igen.
Jag skulle ha haft en massa förberett innan jag la mej, som alvedon jämte sängen och en flaska mat redo i kylen. Men trött som jag var så somnade jag i vanlig ordning i soffan :(
Så när hon vaknade klockan 24 så var ingenting i ordning och hon var inte lycklig. Så sprang ner och fixade alvedon och gav henne, och hon somnade om i ca en haltvimma till "/ Sen fick fixa lite mat till henne, hon åt och somnade igen. Fick även hämta en tunn filt till henne, för hon kunde inte sova under sitt täcke, hon var verkligen kokhet. Vaknade väl klockan 03 igen och hade vänt på sig i sömnen. skönt ändå, för hon är inte speciellt arg när hon gör så, utan mest en lycklig skit som pratar och skrattar. Men vete skruttan om jag tycker de är så skoj klockan 03.. "/ Då kände jag också att hennes temperatur hade gått ner, och hon var i ganska normal temp. La över hennes vanliga täcke igen då, för då kändes hon nästan lite kall..
Men vaggade henne till sömns igen iaf och hon sov faktiskt till klockan 6.30 när pappa skulle gå upp till jobbet.
Får se lite hur hennes temp går upp idag, förhopningsvis inte så mycket.

Kommentera här





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0