En snöovädersdag idag

Ja, det ahr väl knappast undvikit någon att vintern nu har kommit.
Men det roligaste är att jag var vaken natten till idag omkring 03, då var det inte en flinga på marken, 3 timmar senare var det flera centimetrar! sjukt, vad fort det kan gå.
Iaf, Daniels bil startade precis i morses, han åkte, och vände igen. Var ingen idé att bege sej ut på vägarna när han bara har sommardäck på bilen. Så istället fixade mitt lilla hjärta däck till moi istället, så nu har jag däck, men inte han. Det negativa utav de är att han nu får ha min bil i några dagar innan han kan fixa däck till sin. Jaja, man kan jue inte få allt.

Isabell är fortfarande sjuk, men det känns som att det kan vara på bättringsvägen nu, hon har dock varit ruskigt kinkig idag och jag har kanppt kunnat sätta ifrån mej henne alls. På köpet är hon ordentligt hes också, så att låta henne skrika skär ännu mer i hjärtat än normalt "/
Natten till idag sov hon faktiskt riktigt bra för en gångs skull, underbart. Var väl en ganska så vaken och livlig period i sängen mellan 01 och 02.30 ungefär. Men innan dess och efter det så sov hon så gott.
Köpte nya näsdroppar till henne igår med. Har andvänt mej av Renässans droppar innan, men fick tipset på apoteket att ge henne Nezeril istället, och det har faktiskt verkat som att det gjort susen. Känns som att det rensade upp näsan ordentligt.

Så blir väl antagligen inte mycket till jobb i veckan, då jag varken har bil eller barnvakt. Men hoppas att dom kanske skulle kunna ringa och vilja att jag jobbade i helgen istället, då hade jag varit riktigt lycklig :P Vi får väl se vad som blir. Dom har inte ringt mej på två dagar nu iaf.

Så någon som är sugen på en kaffe och kanske en snöpromenad, så är ja hemma och kan inte ta mej någonstans, så lite sällskap hade varit underbart! :D


Kommentera här





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0