4 December - Julbord

Jupp, dags för årets första julbord, sketans skoj! MEN, till the issue.
Barnvakt? Vill jue helst kunna slappna av, dricka lite och inte bry mej om klockan, så de ultimata hade varit att lämna bort Isabell över natten, så jag slipper vakna av henne klockan 6.30 på morgonen.
Men när hon är alldeles till sig och hur ledsen som helst när hon bara är ifrån mej 3 timmar, hur ska det då gå en hel natt? Går det överhuvudtaget?
Är helt rådlös om hur jag ska göra, vill verkligen kunna gå på det och har riktigt kul!
Advise, anyone?

Kommentera här
Postat av: Stéphanie

Jag och Alle är i borås då..ska sova hos pappa. jag är gärna barnvakt!!! :)

2010-11-22 @ 18:58:25





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0