Utvecklingsfas - Jippie!

Det är jue underbart med dessa utvecklingsfaser.
Många föräldrar märker ingen skillnad på deras barn när dom hamnar i en sådan fas, och gud vad jag avundas dom! Jag har märkt i stort sett varje gång som Isabell har hamnat i en sådan.
Riktigt skönt att ha boken: "Att växa och upptäcka världen", för den har verkligen gett mej svar MÅNGA gånger till varför Isabell är som hon är.
Hon är väldigt klängig just nu, blir ledsen så fort som jag sätter ner henne och läggningarna, dom är inte utan en fajt! Men konstaterade nu att hon är betydligt mycket mer hungrig nu, då det är ett säkert tecken på en sk utvecklingsfas. (Att hon krånglar när hon ska sova är också ett tecken)
Hon fick idag klockan 11 en hel burk med Lasagne, nu klockan 1, efter att lyssnat en timma på hennes skrik och missnöjdhet, så provade jag med mer mat (detta bara efter 2 timmar) och hon åt 200 ml med Majsvälling.
Nu äntligen så sover hon i sin säng. Och jag kan nog pusta ut en liten stund iaf. Är verkligen helt slut och trött.

Kommentera här





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0