Trött, så jäkla trött.

Orkar verkligen egentligen inte med en uppdatering, men känner att jag nog får bjuda på något ändå.
Fattar inte vart min lilla ork tagit vägen. I måndags var vi jue i Ullared, kanske inte helt konstigt att jag var slut efter det. Igår var jag hos Alexandra och Alvin och fikade tillsammans också med Malin och lilla Wille. Efter det åkte jag och hämtade upp mormor och drog till Knalleland för att handla julklappar till barnbarnen.
Trodde faktiskt att det skulle vara betydligt mycket mer folk där, men inte överdrivet faktiskt.
Stannade till hos Charina och överlämnade en liten "grattis i efterskott present" (:

Somnade på soffan igår, eller först i sängen för kollade en kanal där som inte finns i vardagsrummet, omkring klockan 21.45, inte så farligt tidigt som det kanske egentligen känns som. När klockan var 00.30 ungefär beslöt jag mej för att det verkligen var dags att gå och nana.
07.44 började Bellis tjattra i morses, så jag har fått sova en rejäl stund!
Antagligen därför som jag känner mej som en potta skit i dag med "/
Önskar att jag bara kunde vara lite mer pigg kvällstid, så jag kunde vara vaken något längre, och inte sova så länge så jag blir så jäkla trött..

Idag ska vi nog åka till staden och kolla min julklapp (: Jag skulle visst få vara med och välja :D
Sen blir det till att åka och handla månadens mat, det ekar väldigt i kylskåpet! Tänkte om man kunde åka omkring lunch, så KANSKE man undviker de flesta utav Borås människor.

Dan före dopparedagen idag då, herregud vad tiden kan gå fort!

Kommentera här





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0