Tänder

Stackarn verkligen, det kan inte vara skönt.
Jag får inte känna henne i munnen nu omkring där framtänderna ska komma, hoppas vekrligen att dom dyker upp inom någon vecka eller så. Det är väldigt utbuktat, känns inte som att dom tränger igenom imorgon iaf, men kan hoppas att det går fort snart.
Detta förklarar verkligen allt till varför hon är så kinkig, vaknar tidigt och gärna på natten och inte alltid vill ha maten helt och hållet.

Så kul att jag nu ska försöka ha i henne lite extra mat så hon kan gå upp lite mer i vikt medans hon håller på att få tänder, grattis!

Jag vet att inte alla tycker att 320 gram är speciellt lite på en månad, och det kanske det inte är heller. Men att se denna jäkla våg stanna på 6xxx gram för fjärde gången och tredje månaden nu, då blir man ganska så ledsen. Visst, så jäkla lite är hon inte och hon är lycklig glad och mår bra, så ja kanske borde jag bara vara nöjd. Men jag blir besviken. Så enkelt är det. JAG blir det. Spelar ingen roll vad någon annan tycker.

Kommentera här





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0