Seriöst, nu gråter jag snart.

Det är fruktansvärt emotionellt just nu.
Isabell somnade klockan 19, nu vaknade hon igen, efter bara 45 minuter med ett gallskrik, liggandes på rygg. Försöker att bara vända henne och ge henne nappen, fungerade inte.
Försökte ge henne mat, ville hon knappt ha.
Jag önskar jag visste varför hon vaknar på detta sättet, sover oroligt, vill knappt somna alls och inte äta innan hon sover. 

Känner mej otillräcklig just nu, trött och ovetandes vad jag kan göra för att underlätta för henne, vad som jag kan göra för att göra henne lycklig och så att hon kan sova gott om nätterna.  

Kommentera här
Postat av: Jeanette

10 minuter senare ändå, var det dags igen.

2010-12-03 @ 20:21:51
URL: http://mammajeanette.webblogg.se/
Postat av: Ramona

Men gumman då kramar om. Hon har kanske en tillväxt period just nu, då brukar dem bli lite oroliga och vakna på nätterna. Hon vill bara hålla koll på att dem hon älskar som mest finns där hela tiden.

Du fixar det här, det är jobbigt nu men imorgon är en ny dag. ok? Blir det alldeles för jobbigt, så att du känner att du bara vill fly, så gå ifrån henne en stund, blunda räkna sakta till tio för att få tillbaka lugnet igen. Hon kanske blir mer stressad om du är stressad. Vill bara ge några råd, det kanske inte funkar på henne men man kan alltid försöka. Stor styrkekram till dig

2010-12-03 @ 22:40:35
URL: http://ramonas.blogg.se/





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0