Mitt jobb

Pratade idag med min chef gör att jag hade bestämt mig att det inte funkar av diverse anledningar att jag jobbar. Han blev besviken, även jag är besviken får jag säga. Men det funkar bara inte.
Han ville att jag skulle kolla om det kanske fanns en sista utväg till om de kunde lösas iaf och han skulle kolla om han kanske kunde ge mej helgjobb ist. Så vi skulle höras efter nyår.
Väldigt tråkigt, då jag också är nästan lite beroende av att ha kvar jobbet, med tanke på att jag har karensdagar pga min föredetta jävla arbetsgivare. Så det hade varit ganska så skönt att veta att jag hade haft ett jobb att gå till när jag ska börja jobba sen. Men de kommer säkert lösa sig ändå.
Har hittat en ny lösning så att mina dagar håller, hoppas på att detta inte faller.

Kommentera här





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0