101214

Herregud, vd ajg har sovit dåligt de senaste nätterna. Vaknar helt slut och med huvudvärk. Detta är allt annat än kul, dessutom att jag sover dåligt av egen maskin nu också, vaknar inte pga Isabell. Fattar inte vad detta är. Daniel har också natten till idag sovit dåligt. Hoppas det får ett slut snart.

Dagen igår var en riktig pina, kändes som att Isabell trotsade på något sätt, vägrade sova och höll på och messt gallskrek om jag inte bar runt henne.
Kollade hennes tandkött innan och såg att det var tänder på gång nu. Detta har jag misstänkt ett tag, men inte riktigt känt något. Men såg nu att hennes framtände buktade ut genom tandköttet. Så det är väl dags snart för en feber dag/natt.
På köpet igår så efter att vi hade varit och handlat, så stannade jag på Informationsplatsen precis när man svängt av 40an, för att få bort isen från mina torkarblad, då jag såg absolut ingenting.
Hade antagligen min telefon i knät när jag steg ur bilen för ja hade tappat den i snön.
Insåg det halvvägs hem, att det antagligen ar så, men med en skrikande Isabell ejemte mej, så fick den bli offrad kände jag. Men ringde älskling som var hos Erik och bad honom åka och kolla om han hittade den.
Var väldigt säker på att den antingen skulle vara roadkill eller helt förstörd utav snön.
Men han hittade den och den funkar utmärkt! :D Än så länge iaf, man vet jue aldrig! Kan vara en fördröjd effekt :D

Idag har vi haft en heldag i Rångedal tillsammans med Charina och Ellinor, alltid lika underbart och trevligt :P Tårta till frukost är aldrig dumt :P Bantning, va där det? :P
En liten promenad i kylan till skolan/dagiset och sen lite kaffe på det :D
Åkte sedan till Tolkabro och hämtade upp älsklingens julklapp, så nu är den fixad, så skönt! Nu ska de bara shoppas en del tillbehör till den, men de fixar jag i Ullared på måndag!

Imorgon är det dags för 6 månaders kontrollen på BVC även en läkarkontroll. Är så furktansvärt grymt nyfiken nu på hur mycket hon väger, det ska bli mycket intressant. För känner verkligen att hon har gått upp ganska bra i vikt :D Återkommer imon angående det besöket!

Nu är det dags att grejja med bilder på datorn och hämta ved. Sen parkera arslet i soffan hade jag tänkt faktiskt, älskling är och grejjar med sin bil, så han kommer nog inte hem på ett par timmar "/


Kommentera här





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0