Kvällens odågor..

En dusch senare, och hela huvudet är fullt av tankar. Helt otroligt vad man hinner tänka på mycket under en dusch. Fy.
Önskar att jag bara kunde ta upp telefonen och ringa till någon och prata, men jag har börjat att sluta mej och hålla mej allting för mig själv när jag mår dåligt. Fått det slängt i ansiktet innan att "det är väl för helvete inte bara du som mår dåligt i världen" (typ), så enklast är att behålla det för sig själv.
Mår man bättre? det skulle jag inte kunna påstå, men man får heller inga skuldkänslor för att man pratar med någon om sina problem.

Mycket som jag saknar ikväll. Usch. Mot sängen.

Kommentera här
Postat av: Mari

hej gumman.. värstans va de inte lät som om du va speciellt glad idag.. :( inge kul hörru.

Man ska inte hålla de inom sig när man mår dålit, de har ja sagt till dej förut, typ bland annat första gången vi träffades (då va du ju åxå lite nere om man säger så.. =) ), så om du känner för de så slå en pling, hemnumret e 0224-745001 =) även fast ja bor långt bort å vi inte har kontakt jätteofta så finns ja här fortfarande å de hoppas ja att du vet.. å ja lovar att ja inte ska kasta nåt tillbax på dej (möjligtvis en kaka elle 2), alla har vi väl rätt å må dåligt ibland.. en stoor bamsekramiz på dej vännen =)

2010-12-11 @ 21:42:16





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0