Konstigt egentligen! :D

Hur man (iaf jag) aldrig kan ta det lugnt när ens barn sover? :D
Jag har ALLTID en massa att göra, även om jag egentligen inte har det! Haha.
Isabell somnade för 20 minuter sen och jag har bytt lakan i sängen redan och ätit frukost. Nu ska jag ner till tvättstugan och slänga in en maskin tvätt och köra igång torktumlaren.
Kanske kan ta de lite lugnt efter de, men kommer säkert på nått nytt att göra så fort som jag satt mej i soffan!

Till er som kan slappna av medans barnen sover:
Hur gör ni? :D

Kommentera här
Postat av: Malin

De finns en dag i morgon me eller så väntar man till gubben kommer hem! Då kan man stänga av o bara grejja utan att bli avbruten ( för de mesta)

2010-12-10 @ 11:40:21
Postat av: Anonym

De finns en dag i morgon me eller så väntar man till gubben kommer hem! Då kan man stänga av o bara grejja utan att bli avbruten ( för de mesta)

2010-12-10 @ 11:41:00
Postat av: Jeanette

Fast när han kommer hem så vill jag jue helst kunna ha allt gjort så jag får tid att mysa och vara med honom. Då ska de lagas och ätas mat och de är jue då som jag har sällskap, då vill jag inte grejja! :D

2010-12-10 @ 17:02:19
URL: http://mammajeanette.webblogg.se/





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0