God morgon.

Har väl inte hänt allt för mycket sedan mitt senaste inlägg. Fick iaf väcka Isabell omkring 16 igår så har jag skulle ha någon möjlighet att få henne i säng sen för natten. Hemskt det är när man behöver göra så, men hade blitt knas annars. Åkte till Fristad och bara handlade lite smått och jag tror Isabell är mörkrädd på nått sätt, hon avskyr att åka bil när det är mörkt ute. Så brukar ge henne min mobil så hon får leka så de blir lite ljust. Får se om jag kan få tag i någon leksak om lyser och kanske har lite ljud.
Sen var vi bara hemma i vanlig ordning, hon var mcket nöjdare och gladare iaf efter den sovstunden.

La henne sen vid 18.30 och hon somnade i stortsett på en gång igen, riktigt skönt.
Gick in och kollade till henne ett par gånger, hon är verkligen som en virvelvind den tjejen :D Hon förlyttar sej konstant så hon till slut låg med huvudet på täcket och fötterna hade sparkat kudden till ett hörn :D
Fick flytta runt henne vid 01.30 ungefär inatt och sen ville hon ha lite mat, men sen sov hon fram tills nu.

Älskling kom hem efter 03 nån gång inatt efter en massa sladd på stan.

Idag ska vi åka till biltema och köpa nån styrled till hans bil så han kan besiktiga den kanske i veckan, annars händer nog ingenting speciellt.

Imorgon är det Ullared! Wiiieho! :D

Kommentera här





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0