En missnöjd liten tjej.

Vet inte vad det är med Isabell just nu, om det är utvecklingsfas eller separationsfas.
Ena dagen verkar det vara jättebra, andra går ingenting som det ska.
Nu har hon i två dagar varit superkrånglig, mammig och knäig.
Hon vaknar inte riktigt utvilad, det kan man verkligen se i hennes ögon, att hon fortfarande är trött.
Hon ska konstant vara i mitt knä och helst ska jag bära runt henne. Måste aktivera henne hela tiden annars verkar det som att hon blir uttråkad. Hon är supersvår att få till att somna, hon har som sagt varit trött egentligen hela tiden sedan hon vaknade idag klockan 06.30, men fick henne just till att somna genom att hålla henne i famnen och vagga. Det sista som jag vill. Vill verkligen inte att hon ska vänja sig vid det igen.

Usch vad jag avskyr att det ska kännas ibland som att utvecklingen tar ett steg tillbaka igen.

Kommentera här





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0