En jobbig och nedstämd dag.

Usch, känner mej riktigt nere idag igen. Allt blir så jäkla jobbigt när det inte fungerar riktigt som det ska med Isabell. Vissa dagar känns det som att allt är på väg åt rätt håll, sen kommer det en motgångsdag och det känns som att man tar 2 steg tillbaka igen..
Bara så sent som i fredags kände jag mig lycklig, allt kändes riktigt, riktigt bra. Idag? Nej. Inte heller igår.
Jag är väl en blödis och en vekling, men jag vet verkligen inte hur jag ska tackla allting.
75 procent utav de senaste halvåret har varit jobbigt med motgångar, känns nu som att det borde bli enklare med allting. Att varje dag bara borde vara en stor lycka.

En jobbig dag helt enkelt.


Kommentera här





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0