En fantastiskt underbar dag.

Varit hemma hela dagen idag, i början av en sådan dag tycker ajg alltid att det ska bli riktigt underbart. Men fy fan vad uttråkad jag är. Ingen att prata med eller nått.
Isabell är fruktansvärt tjurig. Kan inte sätta ner henne i en sekund utan att hon börjar storskrika. Varken babysitter, babygymmet, soffan, barnstolen, gåstolen eller sängen funkar. Ingeting har funkat idag och jag inte går och bär på henne och det är bra tröttsamt efter nästintill 10 timmar till att ha henne på höften.
Hon har sovit 3x30 minuter idag och har vaknat varje gång lika trött som när hon somnade. Insomningarna har faktiskt gått ganska så enkelt och snabbt, men fattar inte varför hon har vaknat efter bara 30 minuter igen. Är hon utvilad ligger hon och pratar i sängen, men varje gång har hon vaknat med skrik.

Denna dagen är allt annat än rolig, och till köpet så ska jag laga mat när jag (förhoppningsvis) har lagt henne sen. Kul, nja de vete fan.

Kommentera här





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0