Baka, baka liten kaka! :D

Tänk vad tiden kan gå fort ändå när man vakna 7.40 på morgonen :D
Isabell sover, och var väl gjort nu i 1½ timma ungefär, säkerligen dags att snart vakna!
Själv springer jag fortfarande runt i pyjamas (kommer troligen stanna i pyjamasen hela dagen :P) och bakat en sats med kola och en med chockladfudge. Knäck, om det blir nått, får jag vänta med då jag inte har några formar kvar! Kom på ett bra, mindre kladdigt sätt att få kolan och chockladfudgen i formarna utan att spilla överallt. Detta med en kanna med en bra pip! Bli lite granna kvar i botten som hinner stelna, men de får väl va!
Tråkiga är dock at tdet blir så förbaskat mycket disk "/
Blir nog min huvudvärk senare! (:



Senare blir det att baka pepparkakor :D

Kommentera här
Postat av: Alexandra

åååå va gott =) Duktig du är =)

2010-12-08 @ 12:26:23
Postat av: Jeanette

Det är det verkligen, men ganska jobbigt egentligt :P Du är välkommen ut och smaka om du vill! :P

2010-12-08 @ 12:31:00
URL: http://mammajeanette.webblogg.se/





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0