Äntligen!

Åkte jue hem igår från stadeb, när jag hade varit med min mamma på ortopeden. Gav mig i kast med att försöka än en gång att få in stolen i bilen, men inte gick det.
Begav mig då in till stan, igen, och till Babyproffsen.
Underbar människa som jag stötte på där. Han tog på sej sin jacka och gick ut för att kolla.
Konstaterade att det saknades två remmar till att montera stolen i min bil. Alltså inga fästöglor, tack och lov.
Detta var två remmar som man tydligen inte behövde ha i en Volvobil, som den suttit i innan, då det finns fästöglor monterade från början.
Men köpte iaf remmar och han satte in stolen åt mig på mindre än fem minuter (:

Isabell var lite fundersam vad det var som hon satt i, men ganska så nöjd ändå! :D
Vart en liten protest på vägen hem då hon var så jäkla trött, och det var väl ganska underligt att somna i denna stolen som står något mer upprätt nu :P Men snutten i ansiktet så somnade hon och snarkade för det vilda :D

Tack Babyproffsen :D

Kommentera här





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0