101223

Jahopp, imorgon smäller det då ja! Bellibusans allra första jul, underbart! :D
Har fått fruktansvärt mycket gjort idag, jätteskönt!
Älskling var uppe med mig samtidigt som busan vaknade idag, underbart att få det sällskapet, i normala fall brukar han sova många timmar mer på morgonen  "/
När jag hade lagt Isabell för hennes första sovning på morgonen, så startade jag upp dammvippan och drog igång dammsugaren, eller brötmaskinen ska jag nog kalla den hädanefter.
Den är fullkomligt otrolig i sina decibellnivåer. Men, sen är den inte helt ny heller. Köpte den när jag flyttade hemifrån när jag var 16 (6,5 år sen) för ca 699 kronor om jag inte alls missminner mej, så den har mer än väl gjort sitt syfte i världen. Önskar bara jag hade råd att köpa en ny, men vad jag förstått så ska jag kanske få en av tomten :D

Så har fått det finfint städat här hemma och till och med moppat. Behöves med all mat som spills på golven :D
Mår inte heltjättehundra idag faktiskt, hoppas bara att det är något 24 timmarsvirus eller nått och att det går över under dagen/natten som kommer.

Bellibusan vaknade nu precis, och när hon har ätit lite mat så är det dags att bege sig till stan i hopp om att hotta de sista julklapparna.

Kommentera här
Postat av: Stéphanie

gumman...jag vill inte vara elak mot dig nu men.... du var 16 för 8,5 år sen och inte 6,5 år sen! I hate to break the bad news. men så är det! ;)

2010-12-28 @ 19:57:46
Postat av: Jeanette

Haha, oj du har så rätt! Gröthjärna (: Vad hemskt ändå att det är SÅ länge sen! :P

2010-12-29 @ 11:03:25
URL: http://mammajeanette.webblogg.se/





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0