101223 - Kvällen

4 timmar kvar, sen är det julafton. Entusiastisk? Njae, knappast.
Dagen har både känts långsam och snabb, fått en hel del gjort, men ändå har den känts långsam. Varför vet jag då inte. Åkte in till stan innan då, och knödde med resten av Borås. Fick köpt den julklapp som vi var ute efter iaf, men den sista juklapp till Daniel blev aldrig köpt. Det får vi köpa imon någon gång tänker jag. Det är inte så att man inte kan hitta den vartsomhelst (:
Min julklapp får jag vänta på, blir att jag får välja ut den själv i mellandagarna ist för han har lite brist på fantasi min gubbe :D Men det blir ganska roligt det med.

Är inte alls entusiastisk över julen längre, tycker mest att den är jobbig och ganska smärtsam.
Inga traditoner, ingenting.
Blä för vintern och julen.

Låter jag ganska negativ idag? Mjo, känner mej lite nere och depp faktiskt.

Nu ska jag duscha iaf. So long..

Kommentera här





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0