101217

Nedräkningen har börjat, 1 vecka kvar till julafton. Jag har inte fått en enda julkänsla ännu, känns konstigt att säga att det snart är jul då.

Igår var det ett sånt fruktansvärt oväder, fy!
Packade in oss i bilen omkrin 9 och åkte till Rångedala en jäklas massa snö hade kommit och stackars Charina stog och skottade när vi dök upp. In och drack kaffe och massa tjöt, när vi skulle ut och ploga vägen till skolan med barnvagnarna, hade det kommit en 2 dm till, kul!
Så vägen till och från skolan var minst sagt en utmaning, har bra ont i benen idag (:

Gud vad jag bara vill att snön ska gå bort nu. Men vi är halvvägs igenom vintern iaf!

Har en ganska så tjurig liten flicka här hemma nu, vill knappt äta och vill inte vara någon annanstans än i mammas famn. Titta i munnen får jag inte heller. Men det lilla jag får se är två bra utbuktningar, men känns ingenting än iaf. Hoppas att dom dyker upp inom en vecka iaf, så hon kan vara ganska så lycklig till julafton iaf.

Idag är det en hemmadag som gäller. Blir att kanske dammsuga, hade sannerligen behövts iaf, baka kaka då min blev minst sagt misslyckad häromdagen och bara mysa en massa.

Nästa vecka blir de nog fullt upp, måndag är det Ullared med Charina, tisdag är det fika med Alexandra och Alvin och fredag är det julafton :D Längtar mest till måndag! :P

Kommentera här





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0