101215

God morgon.

Första koppen kaffe upphälld och här sitter jag och spanar för att egentligen få lite egentid bara.
Isabell började sova riktigt knas igår, så jag beslöt mig för att hålla mig på nedervåningen och sova på soffan. Sovit ungefär lika bra som om jag hade sovit i sängen just nu "/
Hon har dock bara vaknat en gång sen jag gick och la mej, klockan 02. Men jag har tyckt att jag hört henne hur mycket som helst. Som vanligt.

Så nu dricker jag kaffe, älskling sover (sovmorgon i vanlig ordning) och Isabell biter på en bitring och kollar på Quack Pack :D

Sen bär det av mot Fristad och BVC, spännande idag faktiskt :P

God morgon!


Kommentera här
Postat av: charina

Hihi, låter som en god morgon ;)

Blev det nån lista igår? jag lade till lite på min ;)

Spännande å se hur lillskrutt har växt nu, godingen. laice tittade på korten på bellis, så sa hon: Mamma, isabells huvve ser ut som en blomma ;D ? hmmm vet inte hur men ja, det lät så kul när hon sa det o den där minen haha :) Ha en bra dag o pussa stora tjejen från oss! kramiz

2010-12-15 @ 08:30:42
Postat av: Jeanette

Jodå, lista blev det allt, och den ligger framme så jag kan fortsätta fylla på den :D

Haha, vad söt Alice är! Undrar lite hur hon fick till det :D

2010-12-15 @ 12:29:43
URL: http://mammajeanette.webblogg.se/





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0