101211 - VARNING - Deppinlägg.

Lördag kväll. Lika rolig som de flesta känns det som "/
Usch, vad jag känner mej depp i denna stund.

Varit en ganska så jobbig dag idag, både psykist och fysiskt.
Isabell började med att säga god morgon 05.30 i morses, något som jag varken tyckte var okej eller roligt. Försökte att bara vända henne och ge nappen, något som alltid annars fungerat, men icke denna gång. Så klockan 06 fick jag vackert gå upp.
Då började de roliga nästa med en gång. Isabell oerhört mammig och klängig idag, ingenting som dugit åt henne och så har det varit hela dagen. Hon har inte velat sova, så vi satte oss till slut i bilen och åkte en sväng, allt bara för att hon skulle sova en stund. Det gjorde hon också. Men kom hem och hon var fortfarande lika trött, som hon också varit hela dagen, men totalvägrat sova.
Så har fått aktivera henne hela dagen, för att ligga själv och leka, sita  babysittern, hoppgunga eller gåstolen, ingenting har varit roligt eller okej idag. "/

La henne omkring halv 7 ikväll då hon var ordentligt trött, nu vaknade hon för bara några minuter sen och hade vänt sig på rygg, detta upprepade hon ytterligare en gång till.
Vet inte om de var bara för att jag stängde av TVn och gick upp som hon reagerade kanske, men n usover hon igen iaf "peppat, peppar".

Älskling har åkt och mött upp några kompisar och ska ta en liten sladdarkväll. Gud vad jag blir avundsjuk på att han kan åka iväg ibland. Klart att jag skulle få det om jag ville, men vart skulle jag åka? Inte så att alternativen flödar över precis.

Ahja, så nu var tanken att det skule bli en dusch (som jag inte fått hinna med tidigare idag) och sen lägga mig i sängen för att (sova) kolla TV.

Vad gör ni ikväll?

Kommentera här





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0